Kako izračunati temperament?

Svaki student astrologije kojeg zanima tradicionalni stil, prije ili kasnije susrest će se s pojmom temperamenta. Iako se neki ne bi složili s time, temperament je jezgro, esencija svega. Bez obzira na način, stil ili pristup izučavanju astrološke karte, on je apsolutni temelj svakog tumačenja.

Uobičajeni početak analize bio bi uzimanje u obzir Sunčevog znaka, zatim Mjesečevog i naposljetku podznaka. Ili, s druge strane, obratiti pažnju na podznak (prvu kuću) te vladara podznaka i mrežu aspektnih utjecaja prema njima.

Ne želim reći da ima nešto loše u prvom ili drugom pristupu, ali point je u tome da metodika izračunavanja temperamenta objedinjuje sve navedene faktore, ali uključuje i dodatne koje inače lako previdimo.

Dosad nisam pisao o ovoj temi jer sam bio svjestan suhoparnosti pojašnjavanja o tome kako se temperament izračunava. Sada taj “dosadni” dio možemo preskočiti. Naime, postoji web software koji kvalitetno i lako izračunava temperament, a zove se skyPlux. Izradio ga je Joao Ventura, tradicionalni astrolog iz Portugala.

Nakon upisa www.skyplux.com stići ćete na info stranicu. Da bi došli do željenog mjesta, potrebno je odabrati sličicu pri vrhu ispod koje piše Click Here… Poslije otvaranja aplikacije slijede uputstva. Za početak je najvažnije kliknuti lijevo na Change Chart Data. Upišite godinu, mjesec pa dan. Zona u našim krajevima -1. Kordinate istočno i sjeverno upisuju se s pozitivnim predznakom, zapadno i južno s negativnim.

Nakon toga, zgodno je pogledati Essential Dignities, gdje ćete vidjeti prikaz snage svih nebeskih tijela u chartu, dok je sam izračun temperamenta skriven iza pojma Protocols.

Želim vam ugodnu zabavu u izračunavanju temperamenta jer ta ugoda dosad nije bila moguća, a o svakom će pojedinom temperamentu biti više riječi u narednim tekstovima.

5 thoughts on “Kako izračunati temperament?

  1. maya says:

    Evo ja sam sad uradila i natalna karta mi nije dobra, kao podznak sam rak a ja sam vaga… verovatno da nisam dobro ukucala kordinate…nadam se da nisam lupila nesto :( Beograd je -20:30 i -44:50, zona -1 …verovatno da nesto ne radim kako treba ali ne kontam sta ?

  2. maya says:

    Boze ja ne citam nego brzam !! evo prepravila sam i stavila pozitivan predznak ispred ali opet nije u redu…stepenovi planeta su ok kao i malopre ali podznak ne opet :( sad je kao na 29 vage a ja sam na 5 vage…sta sad ne radim kako treba ?? :)
    ps.Program je fenomenalan, Tedi hvala sto si ga podelio sa nama ♥

Leave a Reply

