Savjet: Petljanje s poslom

Mora da sam faca, počeli su mi tepati i to načinom koji najviše volim, poput drago moje čudovište itd. Kako je krenulo, još će mi se dogoditi i kakva nemoralna ponuda. Ma šalim se :mrgreen:

Pitanje:Sunce moje Škorpionsko,

iznenadio si me i evo ne mogu odoljeti ovim besplatnim astrološkim savjetima i odlučila sam se za jedno osobno pitanje. S tim dijelom života stalno nešto petljam i nalazim kojekakva rješenja, ali bih jako rado čula mišljenje dragog kolege…

Dakle pitanje je vezano uz posao, koje poslovno područje je kod mene najnaglašenije, čemu se konkretno posvetiti i ima li skoro neke stabilizacije? Rođena sam 13.11.1970 u 16.45, Zagreb.

Strpljivo čekam odgovor, puno zahvaljujem unaprijed i puno pozdrava tebi i oko tebe!

???

Odgovor:Draga sestro po znaku 8)

Kad sam pogledao tvoju kartu, odmah su mi upali u oko Merkur u Strijelcu na Descendentu s jedne strane te Mjesec u Biku na Ascendentu s druge. I nema nimalo sumnje, tvoj se poslovni život okreće i okretat će se oko te dvije nasuprotne točke. Treba imati u vidu da je njihova snaga obrnuto proporcionalna. Merkur je naglašeno slab, a Mjesec naglašeno snažan. Ta petljanja koja spominješ, zasigurno proizlaze iz Merkura. Kao što znaš, njegova se narav ne izražava na pravi način u znaku Strijelca tako da su umjesto stabilnih prihoda i poslova učestaliji oni povremeni, odnosno honorarni poslovi. S obzirom na prirodu Merkura i znaka Strijelca, sasvim je lako moguće i više takvih opcija istovremeno. Ukratko, nađe se svega pomalo, ali ničeg dovoljno konkretnog. Aktualni prolaz Jupitera preko Merkura sigurno će tvoje dvojbe dodatno potencirati, ali lako može potaknuti i nalaženje rješenja. Kako u ovom trenutku stvari stoje, povoljan poslovno-financijski vjetar puše od strane tvog emocionalnog partnera. Bilo bi dobro da se on u što većoj mjeri aktivira te iskoristi prilike koje mu se pružaju.

Ono na što se trebaš koncentrirati je Mjesec u Biku jer to je najmoćnija točka tvoje karte. Ima u tebi talenta za bavljenje prehranom, bilo kojim vidom uslužnih djelatnosti i nekretninama. Mislim da u tim i takvim zanimanjima trebaš tražiti sebe, a i zarada bi bila bolja. Trenutno je Mjesec u laganoj blokadi od strane Saturnovog tranzita, vjerojatno blokiran kakvim obiteljsko-poslovnim razlozima i to će trajati još par mjeseci. No, problem izgleda veći no što realno jest jer je natalni Mjesec neuporedivo jači od tranzitnog Saturna. Mislim da će biti dovoljno da se strpiš do početka prosinca, kada će Mars izaći iz Škorpiona. Nakon toga mora doći do pozitivnih promjena i stabilizacije.

Oglasi