Savjet: Nema svrhe očajavati

Uvijek me rastuži kada se mladi ljudi nađu u problemima do grla 😦 Mi “stare klade” 😛 koje iza sebe imamo brojnih uspona, još brojnijih padova, godinama smo vježbali promatrati život na manje fatalističan način. Srećom, većina je problema relativna, neovisno o tome koliko nam strašno ili teško izgledali u određenom trenutku.

Pitanje: Odmah da napomenem kako nikada nisam trazio savjete ove vrste ali stvarno sam ocajan pa bih molio za pomoc (tj. nekakvo objasnjenje)

Rodjen sam 28.8.1986 u 23:20, Zagreb

Trenutno imam velikih problema u zivotu. Nedavno sam dobio otkaz na poslu i to u ocevoj firmi, zbog privatnih razmirnica (znaci nema tolike veze s poslom). Roditelji su mi rastavljeni vec vise od deset godina. Do sada sam zivio sa ocem a kada sam odlucio nastaviti sa skolovanjem bio sam prisiljen preseliti se kod majke (otac kaze da se slobodno skolujem ali ne pod njegovim krovom). Majka mi ima velikih problema sa alkoholom, kompletna licnost joj se promjeni kada si malo popije. Napada me i ugnjetava svakodnevno. Jedina utjeha (donekle!) mi djevojka. Sa djevojkom se dosta cesto svadjam. Ona je racica po horoskopu (15.7.1987). Nemam previse povjerenja u nju. Imam osjecaj da sam joj zbog svojih problema postao naporan i da trazi ili je mozda nasla drugoga…

Molim Vas za savjet te ako mi mozete reci kako i kada ce se zavrsiti ova agonija. Sto mi je poduzeti? Unaprijed zahvaljujem i radujem se brzom odgovoru!

???

Odgovor: Činjenica je da sadašnja astrološka slika nije baš sjajna, ali činjenica je i da taj intenzitet problema pomalo slabi. Naravno, to ne znači da će nestati i problemi jer njih treba rješavati postupno. Otac ti je poprilično zahtjevna osoba, a to je naročito počelo dolaziti do izražaja u zadnjih godinu dana. Glede poboljšanja odnosa, manje je vjerojatno da će se to dogoditi prije sredine naredne godine, tako da svojevrsnu kulminaciju i katarzu možeš očekivati upravo tijekom kolovoza 2007. U svakom slučaju, vrijedilo bi truda iznaći načina da se pomiriš s ocem. Budimo realni, s njim ćeš uvijek bolje proći nego s majkom. Uostalom, ti i otac ste prirodno upućeni jedno na drugo pa ne bi bilo loše da poradiš malo i na vlastitoj fleksibilnosti. Katkad su kompromisi neophodni.
Kažeš da nemaš previše povjerenja u djevojku i da se s njom često svađaš. Izostanak povjerenja i jest osnova neprestanih svađa. Uz ljubav i poštovanje, povjerenje je najvažnija stvar u svakoj vezi. Koliko vidim, sklon si zaljubiti se u karakterno različitu osobu, stoga u vezi ima više sukoba nego sklada. Da bi takva veza uspjela netko se mora promijeniti, a želiš li promijeniti odnos, najprije promijeni svoje ponašanje.
Početkom prosinca bi odnosi mogli postati napetiji nego inače pa budi nježniji kako ne bi nekim svojim nepromišljenim postupkom isprovocirao prekid veze.
Inače, morao bi naći modus da postaneš više cool, previše si sklon zabrinutosti. Sa svađama ionako ne postižeš ništa, osim dokazivanja da ti nedostaje samokontrole.

Oglasi