Savjet: Astrologija nije vjeroispovijest

Puno sam već puta čuo izraz “vjerujem u astrologiju”. Odmah da kažem kako u astrologiju ne treba vjerovati (ona nije vjeroispovijest), puno je korisnije baviti se njome. Astrologija je jednostavno praktična metoda (ili alat) koja pomaže da odredimo potencijale (nečije ili nečega) i procijenimo na koji će se način oni izraziti u datom trenutku.

Pitanje:Bok,

ovo je ustvari prvi puta da od astrologa trazim savjet, iskreno to cinim jer ste to ponudili besplatno 🙂
U astrologiju vjerujem iako ne citam dnevne horoskope niti kupujem novine koje se bave astrologijom. Jednostavno sam misljenja kako mi ne treba netko govoriti kako da zivim svoj zivot.
Vama postavljam upit jer me zanima za sta mi je ovo razdoblje povoljno (ako se tako nesto i da odgovoriti). U fazi sam zivota kada mi se ispreplece puno stvari te zelim nekako cuti u sta da se trudim ulagati svoju energiju, a sta da pustim da ide svojim tokom. Znaci, za sta mi je ovo razdoblje povoljno?

Rodjena sam 19.07.1980. godine u 10.15 sati ujutro u Rijeci. (kako sam procitala u podznaku sam Vaga, molila bih Vas ako mi to mozete potvrditi)

unaprijed hvala i sve pohvale za besplatne savjete 🙂

Amalthea

Odgovor:Već se neko vrijeme nalaziš u “virovitom” razdoblju (nazovimo ga tako), ali srećom ne radi se o nečem dugotrajnijem. Pretpostavljam da te muče partnerski odnosi (emocionalni i/ili poslovni). Iz sadašnje perspektive, radi se još o najviše tjedan dana “bure”, nakon čega slijedi povoljnija životna faza.
Nemoj se zatvarati i povlačiti u sebe već upravo obrnuto. Česti kontakti s ljudima, komunikacija, putovanja vrlo će ti koristiti i unaprijediti život. Slobodno se može reći da ćeš u takvoj fazi biti narednih godinu dana. Iskoristi to.
Potvrđujem da si u podznaku Vaga, što znači da Venera predstavlja važnu planetu tvoje natalne karte. Nalazi se u Blizancima i devetoj kući, a to u prijevodu znači da obrazovanje i učenje igraju bitnu ulogu u tvom životu pa je dobro tome se posvetiti u što većoj mjeri. To također znači da su tvoj pogled i misli usmjereni prema inozemstvu pa ćeš se najvjerojatnije jednom tamo i skrasiti. Zemlje koje ti najviše odgovaraju su Francuska (dijelom Španjolska i Engleska) te Amerika. U svezi toga, neki se značajni događaji (ili kontakti) mogu dogoditi već i naredne godine (između ožujka i lipnja).

Oglasi