Savjet: Ima li nade?

O nadi i nadanju ispisane su brojne poslovice. Racionalisti joj rado umanjuju vrijednost, nazivajući je jalovom i besmislenom. Naravno, ne bih se s time složio. Nada je iznimno važna, predstavlja čistu esenciju, ono najbolje u nama, zametak svega dobrog što nas čeka u budućnosti (svakoj sreći i ispunjenju prethodi neka nada).

Pitanje: Poštovani,

Ugodno sam iznenadjena ovim besplatnim astrološkim savjetom, ajd da se nadje koja dobra duša 😉
Pa ovako, rodjena sam 13.12.1976. u 00:02 – Pula. Nezaposlena sam, još uvijek pišem diplomski koji se jakooooo dugo otegnuo i nikako da to riješim. Da li mi se smiješi kakva prilika ili? Uglavnom, ni ljubav baš ne cvijeta 😉 (sve je nekako uspavano i zakočeno kod mene), znam da mogu samo jedno pitanje, ali ako možete ukratko napisati da li ima nade za mene?!

Veliki pozdrav s nadom da ću dobiti odgovor.

M.

Odgovor: Tvoja astrološka karta ima naglašene elemente za rad od kuće. Ta tvrdnja podrazumijeva nekoliko stvari. Prva: Ukoliko postoji kakav vid obiteljskog biznisa, trebala bi se u njega uključiti. Druga: Treba razmisliti ima li mogućnosti da se uz pomoć obiteljske imovine (ili generalno obitelji) pokrene privatni biznis. Treće: Bavljenje nekretninama moglo bi biti i više nego isplativo.

Pokušaj diplomski odraditi do kraja, primjerice tijekom proljeća. Stvarno nema smisla razvlačiti ga do jeseni 😉

I kakvo je to pitanje – ima li nade? Naravno da ima. Kad si prije stigla odustati 🙂

Izrazom kako je sve nekako uspavano i zakočeno sasvim si adekvatno opisala svoju situaciju. Konkretno, davi te planet Saturn koji će napokon olabaviti od veljače druge godine nadalje. Još bi te dijelom mogao zagnjaviti tijekom srpnja, ali nakon toga nema više 🙂

Naravno, vrlo je dobro što je nedavno Jupiter ušao u Strijelca. Kako si ti rođena u tom znaku – to je super (sretan ti rođendan). Uostalom, vidjet ćeš i sama da će ti se život početi osjetno mijenjati nabolje, a i nestat će te uspavanosti i zakočenosti.

Oglasi