Savjet: Trudnoća, djeca

Kada osoba istinski želi dijete, nikada ne treba odustati od toga da svoju želju i ostvari. Neovisno o razlozima koji trudnoću otežavaju, šanse se znatno uvećavaju medicinskim metodama. Na kraju krajeva, potencijalno posvojenje djeteta može postati jedno od mudrijih rješenja.

Pitanje: Poštovanje Tedi,
imam jedno pitanje:
godine mi polako “cure” a bebe nema na vidiku, samo loše vjesti o mom zdravlju (lječim se od štitnjače)!
Rođena sam u Somboru (Vojvodina) u 8:05 am, 20/03/1973
U vezi sam 9,5 god, ove godine i zvanično udana!
Malo me plaši Uran, narednih godina će mi se život okrenuti na glavačke – ovo govorim iz iskustva!
Puno pozdrava,
Hvala, Alisa!

Odgovor: Moja dosadašnja iskustva sa ženama koje imaju Saturna blizu Ascendenta ili prvoj kući su takva da trudnoća može uslijediti nešto kasnije. Kod nekih se to manifestira u vidu namjernog odgađanja trudnoće zbog karijere, ali i povećanog osjećaja odgovornosti (ili zabrinutosti) jer se čekaju adekvatni materijalni uvjeti. Naravno, zdravstvene razloge također treba uzeti u obzir.

Trenutno se Saturn nalazi upravo na prijelazu iz četvrte u petu kuću i kretat će se petom (koju obavezno razmatramo kada su djeca u pitanju) oko dvije godine. Moram priznati da to baš i ne ide u prilog trudnoći, osim ukoliko se ona nije već dogodila jer je po tom pitanju kraj mjeseca studenog bio prilično povoljan mjesec (Jupiter i Mars kretali su se krajem znaka Škorpiona). Neovisno o tome, treba se truditi i dalje. Vrlo je bitno što je u astrološkoj karti naglašen plodni znak Riba, a to znatno uvećava šanse za uspjeh. Ukoliko se trudnoća ne dogodi ranije, trenutak u kojem se planet Jupiter bude kretao znakom Riba (za tri godine) smatram vrlo povoljnim.

Urana se ne treba plašiti. Ono što je važno za njega jest da on donosi promjene postojećeg stanja stvari, a to može biti itekako pozitivno. Jedini je problem što toga obično postanemo svjesni tek kada Uranov utjecaj prođe.

Oglasi

One thought on “Savjet: Trudnoća, djeca

  1. Pitanje: Postovani g. Viskanic,
    molila bih jedan savjet.

    Rodjena sam 22. studenog 1972. u Rijeci u 22.40 sati. Ovog ljeta (sredinom 7. mjeseca) planirano sam zatrudnila, no imala sam spontani pobacaj u 13. tjednu (kiretaza 30. rujna 2006.). Bila mi je to prva trudnoca.

    Razlicite su preporuke lijecnika oko nove trudnoce, neki kazu da mogu odmah, neki da je dobro pricekati 2, 3, 6 pa i vise mjeseci. Sto o tome kazu zvijezde? Ima li u mom horoskopu kakvih prepreka novoj trudnoci?

    Tea

    Odgovor: U sadašnjem razdoblju okolnosti baš i nisu sjajne, što se nažalost i pokazalo kroz spontani pobačaj. Žao mi je što ti se to dogodilo 😦

    Složio bih se s liječnicima koji su rekli da treba pričekati. Astrološki gledano, Jupiter je dosta dobar, ali on nije dovoljan jer je vrlo važno da se i Saturn udalji od trenutno nepovoljne pozicije.

    Kako stvari stoje, situacija će se dijelom popraviti u proljeće naredne godine, ali one prave okolnosti nastupit će od jeseni 2007. nadalje.

    Sviđa mi se

Komentari su isključeni.