Savjet: Pitanje treba bit konkretno

Iako se ne volim ponavljati, prinuđen sam još jednom izreći – postavljajte što je moguće konkretnija pitanja. Zašto insistiram na tome? Konkretnom pitanju uslijedit će konkretan odgovor. Za razliku od toga, opća ili nejasna pitanja tražit će više vremena i prostora, a odgovorom teško da ćete biti zadovoljni.

Pitanje: Pitao bih, ako je moguce da mi kazete nesto opcenito o polozaju mog znaka, s obzirom na mjesto i vrijeme rodjenja-22.09.1959-Kumanovo Makedonija (6 i 15 ujutro) Zivim u Splitu od 5godine.
Prvi put pokusavam nesto vise saznat o svom astroloskom znaku.imao sam nekakve prilike medjutim nisam bio dovoljno uporan te siguran u znanje mogucih astrologa.Nekako mislim da se to ne radi kao degustacija pa ako mi se ne svidi idem kod drugog!
Dojmilo me se vase prezentiranje i predstavljanje. Mozda da kazem da ne ostaje samo na opcenitom, da sam uvijek dosta cekao u zivotu,ljudi se ne obaziru na to!ispustao sam stvari doslovno iz ruku i to sam prilicno platio,cak mislim da sam i dobro prosao sto je poprilicno sarkasticno tumacenje pa i zakljucak!Bojim se da ne povrijedim nekog danas,sutra ,(to obicno ide prema najblizima) radi svog nes(p)retnog predumisljaja!Nervi su izlozeni a to nije dobro.Gnjev i srdzba je dugotrajna,sto je sigurno dijelom i odnos u blizem psiholoskom polju kroz duze vrijeme!
Hvala ako nadjete vremena za odgovor
D.D.

Odgovor: Dragi D.D.
Iako me pitaš da ti kažem nešto općenito o položaju svog znaka, tvoje pismo sugerira kako ima značajnijih stvari koje moraš u sebi pomiriti. To baš i nije lak zadatak jer su kod tebe nesigurnost i podijeljenost vrlo naglašeni.
Mars dominira čitavom kartom, a zbog neskladne pozicije u znaku Vage narušena je ravnoteža čitavog horoskopa.
Priroda Marsa je takva da točno zna što želi i trenutno je usmjeren prema ispunjenju želja. Za razliku od toga, priroda znaka Vage je odmjeravajuća i procjenjivačka, dakle sasvim suprotna Marsu. Upravo zbog tog nesklada, položaj Marsa u Vagi naglašava kolebljivost, nesigurnost, neodlučnost i automatski proizvodi golem osjećaj nezadovoljstva (frustraciju) zbog teškoća u ostvarenju ciljeva.
Želje su jake, ali mogućnosti njihove realizacije traže neprestane kompromise sa sobom i drugima, a to iscrpljuje. Kriteriji su također visoki jer ih Marsova žestina potencira. U emocionalnom smislu, prevelike su oscilacije toplo – hladno. Unutrašnji otpor (obrambeni mehanizam) je također veći no što bi trebao biti i kreće se od snažnog izražavanja naklonosti pa sve do snažne odbojnosti.
Urođen osjećaj za vrijeme znaka Vage (kada treba krenuti, a kada stati) je sa Marsom umanjen pa je lako pretjerati u istinoljubivosti i nestrpljenju, što se u odnosima s drugima izražava kroz česte ili neprestane konflikte. Potreba za zajedništvom i suradnjom je prenaglašena i to upravo zato što je osjećaj stapanja sa drugima toliko dominantna potreba da stalno imaš osjećaj kako nešto nedostaje.
Sposobnost samokontrole je ključna. Važno je ne uzrujavati se preko svake mjere. Primjetiš li da gubiš vlast nad sobom, bolje je potražiti savjet psihologa nego učiniti nešto zbog čega ćeš kasnije žaliti.

Oglasi

2 thoughts on “Savjet: Pitanje treba bit konkretno

  1. Đino kaže:

    Nisam znao da sam vaga u horoskopu, kad sam pitao opcenito, mislio sam u smislu sto mi je podznak i ev. polozaj prema nekim glavnim elementima, sto cini moj znak! Nisam bas sretan sa tvojim savjetom iako se mogu slozit sa dijagnozom nazalost.
    Vjerojatno sam htio kad sam te zamolio za uslugu da mi das neku nadu da postoji nesto u mom horoskopu sto daje neku mogucnost…. ako je samokontrola kljucna da li je to iscitano iz horoskopa ili tvoj savjet.
    Isao sam kod psihoterapeuta i onda sam prestao. Shvatio sam da oni u biti nemaju vremena suvise a drugo relativiziraju stvari.

    Sviđa mi se

  2. Kao što sam rekao, teško je biti zadovoljan s odgovorom ako izostaje konkretno pitanje.
    Nisi Vaga u horoskopu, već Djevica, ali Vaga si u podznaku, dok je Mars u Vagi (na Ascendentu, točki podznaka) planeta koja dominira čitavim horoskopom. To što sam rekao da je samokontrola ključna je moj savjet, ali iščitan iz horoskopa.

    Sviđa mi se

Komentari su isključeni.