Vijesti iz besvijesti

Upravo sam primio čudno pismo. Naravno, nije prvo jer primam dosta čudnih upita. Već sam razmišljao o tome kako bi bilo dobro jednog dana najčudnije i najsmješnije od njih objaviti na ovom blogu, čisto da se vidi što sve ljudima pada na pamet.

Primite pozdrav
Ja sam radila n.k i nisam zadovoljna,ali kako covjek da vam vjeruje?
Vi ste se dosjetili da vam covjek prvo sve isprica o sebi pa cete da naplacujete po pitanju 20 eura,da li je moguce.
Da li unaprijed nesto kazete,da vidim koliko ste iskusni?

Ne poznajemo se, nikad ti nisam tumačio natalnu kartu pa stvarno ne vidim svrhe u tome da pod znak jednakosti stavljaš mene i nekog drugog tko te s njenom izradom razočarao. Žao mi je zbog toga što ti se dogodilo, ali to sa mnom nema nikakve veze. S druge strane, nema razloga da meni ili bilo kome drugom vjeruješ. Sama biraš u životu, na isti način na koji ja ili bilo tko drugi bira u svom.
Također, ne vidim zašto bi trebala od ikog išta naručivati. Ukoliko nemaš povjerenja u astrologe, pametnije je da im se niti ne obraćaš. Za uspješan odnos, potrebne su dvije srodno zainteresirane strane.
Nadalje, najnormalnija je stvar u astrološkoj praksi da ljudi opisuju svoje probleme dok postavljaju astrološka pitanja. Astrolog nije vidovnjak, već savjetnik. Ukoliko ništa ne zna o klijentovim problemima, neće ga niti moći savjetovati na pravi način. Koliko vidim, tebi je potreban vidovnjak, stoga je bolje da kreneš u tome smjeru.
Na kraju bih još samo dodao da nemam ambicija nikom dokazivati vlastito iskustvo. Blog koji čitaš u dovoljnoj je mjeri transparentan da govori sam za sebe.

Oglasi

2 thoughts on “Vijesti iz besvijesti

Komentiraj

