Saturn u Djevici

Za mjesec dana (2. rujna) Saturn će ući u znak Djevice, što će ujedno biti prvi povoljan horoskopski znak nakon petogodišnjeg hoda kroz znak Raka i Lava. Ulaskom u znak Djevice Saturn će se konačno osloboditi debiliteta te dobiti na snazi. Ne zaboravimo da je Saturn u znakovima Raka i Lava u izgonu pa smo na općem planu bili svjedocima mnogobrojnih afera pedofilije, korupcije u izvršnoj vlasti i institucijama, nepoštivanju odgovornosti te velikim količinama zloporaba ovlasti.

Na osobnom planu možemo očekivati određene pomake s mrtve točke jer je zadnji prolaz Saturna kroz Lava mnogima “zamrznuo” planove, usporio ili prekinuo poslove te raznim ograničenjima “pomrsio” mnoga očekivanja. Ovo će se svakako ponajviše odnositi na one kojima je Saturn naglašen u karti, odnosno Saturnovim tipovima.

Sa Saturnom u Djevici možemo računati na period oporavljanja, intenzivnijeg razmišljanja o štednji za budućnost i starost, odnosno stvaranju neke nove sigurnosne baze iz koje ćemo crpiti snagu (ili sredstva) za “teške dane”. S druge strane, sazrijevanje uz Saturn u Djevici mnogi će doživjeti npr. kroz pojačanu brigu o zdravlju, svojem tijelu i posebno prehrani. Promjene u načinu prehrane sve će više postati trend i “provlačiti” se kroz medije. Alternativni oblici poput veganstva, makrobiotike i vegetarijanstva polako i sigurno postaju mainstream.

Iako to nisu jedine dobrobiti koje možemo očekivati od Saturna u Djevici, smatram da su dovoljno stimulativne da potaknu na razmišljanje o tome da se kroz jednu jedinu dobru promjenu u navikama kao od šale stvaraju druge, sve bolje i bolje 😉

Oglasi

9 thoughts on “Saturn u Djevici

  1. Gordana kaže:

    …Mislim da ste u pravu za Saturna u Devici, i da bi trebalo sve da nas zamisli u vezi prehrane. Rodjena sam 26.10.1972. u 4 20 am u Novom Beceju. Moj problem je to sto je 12 kuca u Devici i tu mi se nalaze i Venera i Pluton, a Venera je cak u kvadratu sa Mesecom i Saturnom u Blizancima. kako ce se to odraziti na mene i na moju psihu? Proteklih 7 godina je bilo zaista tesko, 2 puta sam ostajala bez posla, i sada sam bez posla, sve mi ide naopako… Kako li ce mi tek sada biti? Da li je moguce da ce biti bolje, zato sto je to moja prirodna postavka, po natalu i da mi to, u stvari, i odgovara? A da imam tesku karmu, imam… Pocelo je samim rodjenjem, otac mi je poginuo sat vremena posle mog rodjenja,majka se vise nikada nije udavala, nego je mene podizala. Ne zelim da kukam, ali to su cinjenice koje ce mozda nekome pomoci. Recite mi, zasto je moj put toliko tezak, svaki trenutak je otezan maksimalno, kada ce biti malo lakse? Pozdrav, Gordana

    Sviđa mi se

  2. @ Gordana:
    Sigurno je da je moguće poboljšanje s ulaskom Saturna u Djevicu 🙂
    Tvoje poteškoće su vidljive od 2000. godine opozicijom Saturna preko natalnog Sunca i nastavile su se Saturnovim povratkom, odnosno prelaskom Saturna preko svoje natalne pozicije i Mjeseca što je započelo 2002. godine. Koliko god da je tvoja “kuknjava” opravdana, odnosno temeljena na objektivnim i lošim dosadašnjim okolnostima imaj vjere da će se stvari sigurno poboljšati. Ovaj težak period je iza tebe a vrijeme koje je ispred dat će ti priliku da rane zacijele, da se stvari poslože i da konačno kreneš dalje neopterećena bolnom prošlošću.
    To svakako neće biti jednostavno ali s obzirom na ono što si sve do sada prošla to ti ne bi trebalo predstavljati veliku prepreku. Ono na što bi ti htjela skrenuti pozornost je to da je dvanaesta kuća ona koja ukazuje na pogreške, to je područje grijeha i naših pogrešnih postupaka. Kada Saturn počne djelovati na to područje on ti može pomoći da pravilno struktuiraš dosadašnje navike a koje mogu biti povezane kako s prehranom tako i s tvojom mentalnom higijenom. Dakle, treba se konačno prekinuti taj začaran krug psihofizičkih poteškoća uzrokovan lošim okolnostima. Drugim rječima, Saturn kao planet reda i discipline moći će ti nadalje biti dobar saveznik da u tome i uspiješ.
    A da puno ‘lakše dišeš’ osjetit ćeš već početkom rujna kad se promjeni sama energija znaka 😉

    Sviđa mi se

  3. Gordana kaže:

    E,hvala Vam na odgovoru, i ja sam to tako kontala,ali nemam realnu sliku svoje natalne karte. Nekako sam suvise stroga kada sam ja u pitanju.

    Sviđa mi se

  4. Dona kaže:

    E zaista ste u pravu, ja posljednjih dana intenzivno razmisljam o promjeni nacina ishrane, a prava akcija vjerovatno slijedi kad Saturn bude bolji 🙂 A da li nas ocekuju neke promjene i u recimo poslu i ljubavi. Rođena sam 29.10.1977 u 9.20 sati u Sarajevu i prekinula sam dugogodisnju vezu. Sa li mogu ocekivati novu ljubav ili da se drzim promjena u ishrani :))) P.S. Stranica je jako dobra sa zanimljvim tekstovima

    Sviđa mi se

  5. @dona

    S obzirom da se upravo nalaziš u ključnoj fazi Saturnovog povratka, promjene koje su se desile (te koje su upravo u tijeku) su neizostavni dio Saturnove “priče”. Sam Saturnov povratak je glavni “krivac” za, možda bolne ali uspješne, transformacije, revidiranje stavova, te selektiranje mnogih odnosa što ujedno govori i o odbacivanju ili odumiranju neodgovarajućih emocionalnih veza.

    Zbog položaja Mo na prvim stupnjevima Blizanaca bilo bi dobro da ne brzaš s ulaskom u novu ljubavnu vezu, barem ne do sredine studenog 2008. Općenito pokušaj biti obazrivija i opreznija kad nekom poklanjaš povjerenje. Za tebe bi iskreno prijateljstvo moglo biti bolji uvod u ljubavnu vezu nego npr. iznenadne provale strasti 😉

    Ukratko, tebe će Saturnov ulazak u Djevicu potaknuti da se fokusiraš na pitanja vlastite imovine, zarade i općenito ćeš u naredne dvije godine puno više raditi na materijalnom osiguranju. To će se ispoljiti kroz učvrščivanje sadašnjeg posla ili promjenom, odnosno ulaženjem u neki potpuno novi poslovni odnos.

    Sviđa mi se

  6. Dona kaže:

    Hvala Vam na brzom odgovoru…još samo da se strpim do sredine studenog iduće godine, al ‘ brzo će to :). Lijep pozdrav

    Sviđa mi se

  7. Dragi čitatelji, molim da mogućnost komentara ne koristite za upite o svojim natalnim kartama jer vremenski nismo u mogućnosti ispuniti vaše sve učestalije zahtjeve.

    Sviđa mi se

Komentari su isključeni.