Mars u Raku

Mars će u znak Raka ući 29. rujna i time započeti svoj dugi hod, od pola godine, u istom znaku. U međuvremenu, malo olakšanje predstavljat će njegov povratak u Blizance u trajanju od par mjeseci, odnosno od 31. prosinca do 4. ožujka 2008. godine, kada se opet vraća u znak Raka iz kojeg konačno izlazi 9. svibnja.

Ovakav, doista dugi, boravak Marsa u znaku u kojem se nalazi u padu, sigurno neće biti jednostavan, a posebno ne za one kojima ova planeta upravlja nečim bitnim u horoskopu.

S obzirom da Mars u svakom znaku prosječno provede oko dva mjeseca, njegov višemjesečni tranzit će se bitno osjetiti na planu odnosa s drugima te upravo taj važan dio našeg života “uzdrmati”, odnosno baciti u iskušenje i provjere izdržljivosti. To će ponajviše doći do izražaja kod Rakova, Ovnova i Škorpiona te svima kojima Mars vlada nekom od kuća odnosa (treća, sedma, deveta ili jedanaesta kuća).

Oni kojima je Sunce ili podznak u Raku trebat će se pripremiti na promjenjivo i nestabilno razdoblje kada je energija povećana ali ne i dovoljno kontrolirana. Upravo će na toj kontroli trebati poraditi i nešto više naučiti od znaka koji im se nalazi preko puta, od Jarca 😉
Primjerice, mnogi će imati problema s koncentracijom i usmjerenjem, planovi će im se često mijenjati i time će se često dovoditi do konfuznih razdoblja i isto takvih odluka.

S druge strane, ne treba zaboraviti niti period kada je Mars retrogradan (od 15. studenog 2007. do 30. siječnja 2008. godine) i kada će biti puno mudrije izbjegavati važne odluke i velike promjene, pa primjerice ako vam je Mars vladar desete kuće ne bi bilo poželjno da mijenjate posao ili mjesto stanovanja. Ukoliko to ni na koji način ne možete izbjeći, pronađite one vremenske periode kada će Mars povoljno aspektirati Jupiter ili Veneru u vašem natalnom horoskopu.

Oglasi

27 thoughts on “Mars u Raku

  1. zatrep kaže:

    Čitajući ovaj tekst, zapitala sam se koji utjecaj mars ima inače na umetnuti znak ovna u bilo kojoj kući, a pogotovo u 10. kući bez ijedne planete u njoj?
    Koji je utjecaj tu presudan?

    Sviđa mi se

  2. Uvijek je presudan uticaj planete vladara kuće koju promatramo. To što je znak Ovna umetnut u desetu kuću neće spriječiti i njegovog vladara da utječe na tu kuću time što će intenzivirati događaje i promjene vezane uz posao i karijeru.

    S obzirom na položaj Marsa kad se nađe u Raku, sve to neće proći bez napetosti, nervoze i poteškoća. Svakako da treba pogledati cijelu kartu (mrežu utjecaja) i vidjeti gdje se nalazi izlaz ili eventualna pomoć da napetosti ne ugroze zdravlje ili poremete psihofizičku ravnotežu.

    Da napomenem, to što se u kući deset ne nalazi niti jedna planeta ne znači da je kuća manje važna ili da se u njoj ništa ne dešava, dapače smatram da je manje gužve bolje za poslove te kuće 😉

    Sviđa mi se

  3. @ jasna

    Ne postoji jedino rješenje, uvijek imamo više izbora, mada mi nije sasvim jasno što si mislila pod tim “apstinirati partnerske odnose”?

    Partnerske odnose je nemoguće apstinirati jer ne možeš ugasiti svoje 7 polje s obzirom da smo mi uvijek u interakciji s drugim ljudima, a sve te relacije odvijaju se upravo na razini prvo – sedmo polje.

    Sviđa mi se

  4. jasna kaže:

    Pod “apstinirati sedmo polje”, mislila sam: ne zapocinjati nikakva partnerstva, narocito emocionalna.
    Ako sam dobro razumela, ljudi kojima Mars upravlja sedmim poljem ne bi trebalo da ocekuju nista dobro (u oblasti sedmog polja) dok je Mars u Raku. Bilo najpametnije da ne preduzimaju vazne korake u oblasti partnerstva i odnosa dok tranzit ne prodje ?

    Sviđa mi se

  5. Svakako treba biti oprezan dok tranzit traje. Što ne znači da taj dio života treba stati i da ga treba “zamrznuti”, već se treba suzdržati od važnih odluka kao što je npr. početak zajedničkog života ili vjenčanje.
    Stvar je jednostavna: Mars u Raku ne pokazuje osobine koje su poželjne za harmoniju i sklad koje predstavljaju temelj za uspješan život u dvoje 😉

    Sviđa mi se

  6. jasna kaže:

    Ok. No, sta mislite o vaznosti polozaja Meseca u vezi sa tim. To jest, mislite li da je tr. Mars u Raku opasniji za ljude kojima je Mesec lose postavljen u natalnoj karti, nego za one kojima je Mesec npr. izuzetno dobro postavljen? Treba li, uopste, u situaciji tranzita Marsa kroz znak Raka uzimati u obzir i polozaj Meseca u jednom natalu ili je svejedno kako je Mesec postavljen?
    (Izvinjavam se, ja sam sklona dosta zamrsenim recenicama, zbog Merkur0Sunce kv. Jupiter0Saturn… Sta mogu…)

    Sviđa mi se

  7. Podrazumijeva se da se sve gleda. Uvijek treba promatrati cijeli natal i to je alfa i omega svega.
    Tranzitni Mars u Raku je opasan za polja kojima vlada i polje u kojem se nalazi.
    Svakako, ako je Mjesec jak on pomaže čovjeku da se puno bolje nosi s situacijom.

    Sviđa mi se

  8. jasna kaže:

    Tradicionalni astrolozi tvrde da se Mars “dobro oseca” u vodenim znacima. S druge strane, vi ste naveli da je, tokom tranzita Marsa kroz znak Raka, energija povecana, ali nedovoljno kontrolisana. Pa, da li, onda, mozemo zakljuciti da je prednost Marsa u Raku (gde je u padu) u odnosu na Mars u Vagi ili Biku (gde je u izgonu) u tome sto Mars u Raku, ipak, ima vise energije?

    Sviđa mi se

  9. Mars uvijek ukazuje na neki vid sirove energije, ali energijom, kao i svakim oblikom sile treba se služiti na ispravan način (električna energija je korisna koliko i opasna). S Marsom u znaku Raka je energija povećana iz razloga što je Rak kardinalni znak koji potiče planet na brzu akciju. Zbog istog razloga je ona povećana i u Ovnu, Vagi, Jarcu. Za poziciju u Raku i Vagi govorimo da je energija slabo kontrolirana jer se radi o znakovima slabog dostojanstva, a slabo dostojanstvo onemogućava planet da se izražava na dovoljno harmoničan ili kontroliran način. Od te dvije pozicije je Mars u Raku bolji jer zbog srodnosti s elementom vode nije toliko negativan.

    Sviđa mi se

  10. Senka kaže:

    Ja planiram ici na godisnji na Kubu (zivim u Kanadi) i to 25.11. 2007 na jedan tjedan.

    I kad ovo citam, malo me strah. Tranzitni Mars je u Raku retrogradan, a inace je vladar 9 polja. I ako sam u pravu, to je polje inostranstva. Tranzitni Mars mi je u 11. polju. Tu mi se nalazi i natalni Mjesec na 12 stupnjeva i 55 minuta. Trece polje mi je u znaku Skorpiona i tu imam natalni Merkur i Neptun u konjukciji.
    Mozete li mi na osnovu ovoga dati odgovor da li da ja uopce idem na taj put.
    Da, sa mnom bi trebalo da putuje i moja mama.
    Hvala.

    Sviđa mi se

  11. @ Senka
    Nema razloga za strah. Tekst nije pisan da bi ikoga strašio već upozorio da budemo oprezniji ako su nam se planete izazovno namjestile 😉 Međutim, sasvim je normalno da put u nepoznatu zemlju može uz zadovoljstvo i želju izazvati i nemali stres, tzv. “putnu groznicu”.
    Dakle, planove za godišnji ne treba odgađati ali bi trebalo dati sve od sebe da putni papiri budu uredni, karte na sigurnom mjestu, s time da dodatne informacije o samom putu, hotelu gdje ćete biti smještene, te sve one važne stvari vezane za boravak trebate unaprijed znati. Tada neće biti neugodnih iznenađenja a ti i mama ćete uživati na Kubi 🙂

    Sviđa mi se

  12. Senka kaže:

    Edita
    Zelim Vam se zahvaliti na brzom i korisnom komentaru.
    Ja sam karte kupila i idemo na Kubu. Odmor mi je bas potreban, a svakako cu se sjetiti i Vas.

    Zelim Vam sve najbolje!

    Sviđa mi se

  13. danci kaže:

    Meni Mars tranzitira preko natalnog Sunca, A u natalnoj karti mi je na asc koji je u lavu i vladalac je 9. kuce….Pa jesam malo podemonila u zadnje vrijeme…pokazujem neku nekontroliranu ljubav prema samoj sebi….jos malo pa cu si umisliti da mi niko nije potreban….ha ha ha….to sigurno ima veze s asc u lavu i marsom ….

    Sviđa mi se

  14. jasna kaže:

    Smem li ja da prokomentarisem, danci?
    Mene tvoj Asc u Lavu konj. Mars podseca na onu scenu iz filma “Aleksandar Veliki” kad se on na konju podize prema indijskom ratniku koji se podize na slonu… 🙂

    Sviđa mi se

  15. Moćna je ta slika Aleksandra na propetom konju naspram trostruko većeg slona. Tu je zorno prikazana opasnost i akcija ali i bezumna hrabrost i odlučnost tipa: umri ili pobijedi 😉

    @Danci tebi se vjerojatno, uz ovo što si navela, još nešto “namjestilo” da bi se osjećala s toliko “nekontrolirane ljubavi prema sebi” . U svakom slučaju osjećaj je super i nema razloga da ga kontroliraš, naprotiv, zadrži ga što duže 😉

    Sviđa mi se

  16. danci kaže:

    Pa da pluton mi tranzitira mars i asc u lavu , a tranzitni mars mi se setka oko sunca i venere u raku u 11. kuci i uran mi radi trigon na sunce i veneru….ne da sam puna energije i zivosti nego mi dodje da vristim od euforije….i sad mi jos i jupiter pocinje raditi trigon na mars i asc….uglavnom radim po 10 sati dnevno, bez da se umorim, idem na dodatne edukacije imam posla oko i u kuci , ljubavni zivot mi je kao da sam tinejdjer ma da bar to tako traje stalno ….bilo bi stvarno divno….ali znam da cu kolapsirati ako ovako nastavim…:-)….ovo govori moje sunce u raku oprezno i bojazljivo….pozdrav i pusa svima

    Sviđa mi se

  17. jasna kaže:

    Mars iz Raka (jos uvek aktuelan, jelte…) polako dolazi u opoziciju sa Jupiterom u Jarcu. Obe planete su u znacima svog pada, a medjusobno se egzaltiraju… Ovo ne mirise na dobro (po oblasti kojima ove planete u natalima upravljaju)…
    Veceras (5.4.) ce i Mesec doci u kvadrat sa obema, i to iz znaka Ovna (dakle, podrzace Mars – ali, na agresivan nacin, zbog kvadrata – i konfrontirati se sa JU koji ga, ionako, u Jarcu ne voli)…
    Drugim recima, ovo ce, bez svadje u kuci, tesko proci… Treba smirivati strasti: oommmm…

    Sviđa mi se

  18. Dobro si napisala: ooommmm 😉

    Na nebu će se Mars i Jupiter naći u aspektu opozicije između 21. i 27. travnja. Ovi aspekti svakako daju energiju. Međutim, problem je što pod tim utjecajem često djelujemo preuranjeno, naglo, impuzivno. Pa nema druge nego pojačana meditacija ili fizičko iscrpljivanje, kako kome više odgovora :mrgreen:

    Sviđa mi se

  19. dasha kaže:

    kad smo kod marsa….moj je mars u raku, u 3. kucici, i trenutno u opoziciji na moj mjesec u jarcu (9. kuca), a pluton koji inace “sjedi” u vagi, 6. kuca, je i natalno u kvadratu s mojm marsom pa je ovime pretpostavljam takodjer pogodjen…ono sto me malo muci je to da se ovih mjeseci radim na tome da uskoro odem iz hr, i to preko oceana 🙂
    taj bi put trebao biti kroz posao, ali to je samo “izgovor” za iskustvo zivota tako daleko odavde, sto je kod mene oduvijek aktualno.
    trebam li se brinuti zbog ove marsove tranizcije, jer nekako oklijevam a nije da za to ima objektivnog razloga?
    hvala puno na komentaru, bit ce od velike pomoci :))

    Sviđa mi se

  20. Sasvim je normalno da oklijevaš, ipak je natalni Mo u Jarcu 😉
    Mjesec u Jarcu je oprezan, često nesiguran pa se upravo zbog toga stalno preispituje, analizira… S druge strane, planetarni križ Mo, Ma, Pl dodatno je potaknuo bojazni zbog velike promjene koju iako željno očekuješ (Mo je u kući 9 što je školski primjer života van granica zemlje), pomalo je se i pribojavaš.
    Samo hrabro, kada te tranzitni Mars prestane gnjaviti, prestat će i tvoja zabrinutost.

    Sviđa mi se

  21. dasha kaže:

    Hvala na komentaru, to je otprilike ono sto je i meni logicno, ali obzirom da ovaj tranzitni mars toliko provocira, zapravo je postojala dvojba o tome slusati te svoje impulse (ici odavde) ili racionalno (a sto ti tu fali?)…jer ovaj moj natalni mars u raku znao se i glavom kroz zid zaletjeti. srecom, prezivjela sam sve dosada, pa valjda cu i ovo 🙂
    btw – tek sam neki dan slucajno naletjela na ovaj sajt i super mi je to sto radite, tim vise sto sam i sama prije nesto godina pocela pomalo uciti o astrologiji, pa me sada taj interes opet potice na vise znanja – mozete mi preporuciti kakvu pametnu knjigu na temu tranzita?
    fala puno !
    pozdrav 🙂

    Sviđa mi se

  22. Dina kaže:

    Moj dečko je Rak, podznak Jarac. Da li je on karijerista (zbog podznaka), odnosno koji znak tu preovladava? Merkur i Venera su u Lavu, Mjesec u Ovnu, Saturn u Škorpiji, Jupiter u Jarcu. Kakva je to ličnost?

    Sviđa mi se

    • Podznak je važniji od znaka, a kako je on u Jarcu i Saturn u Škorpionu, ambicija je naglašena. Vjerojatno ti je dečko dosta zatvoren i šutljiv tip, izrazito usmjeren na svoje ciljeve. Mjesec, Merkur i Venera u vatri pomažu da bude otvoreniji.

      Sviđa mi se

Komentiraj

