Venera u Vagi

Venera je ušla u znak Vage 8. studenog i tu će se zadržati sve do 5. prosinca. S obzirom da je znak Vage sjedište planeta Venere, ona je u ovoj poziciji iznimno snažna što znači da će pokazati svoje najbolje osobine kao što su smisao za kompromis, diplomaciju, dobar ukus i rafiniranost u svakom pogledu.

Sjedište Venere u Vagi se naravno razlikuje od onog u Biku jer se radi o znakovima koji pripadaju različitim elementima. Venera u Biku zbog zemljanog elementa znaka govori o darovima prirode te posjeduje golem potencijal u materijalnom smislu. Za razliku od toga, Venera u Vagi je zračne naravi i stoga snažna u društvenom pogledu pa će sreća i blagodat proizlaziti upravo iz tog socijalnog aspekta.

Ukoliko u svojoj natalnoj karti imate Veneru u Vagi očekujte prosperitet u skladu s kućama kojima natalna Venera upravlja, odnosno kućom u kojoj je smještena. Naravno, njena harmoničnost uvelike će ovisiti o tome kako je postavljena, odnosno je li ili nije opterećena utjecajima ostalih planeta.

Venera će nam svima biti posebno dobro naklonjena od 30. studenog do 5. prosinca zbog harmoničnog aspekta s Jupiterom. Ako se u tom periodu odlučite započeti novu ljubavnu vezu, ući u poslovno-financijsko partnerstvo ili novac uložiti u projekte koji se bave ljepotom, estetikom, modom ili zdravljem (kao što je npr. wellness) ne možete pogriješiti.

Oglasi

13 thoughts on “Venera u Vagi

  1. jasna kaže:

    Moja natalna Venera nije u Vagi (nego u Raku, na MC, u 90 sa AC). Medjutim, cini mi se da, kada tranzitira znak Vage, meni donosi pohvalan feedback o mom izgledu.

    Kao, valjda, i sve druge, i mene ogledalo “voli” kad sam raspolozena. A kad nisam, mogu da izgledam i kao Brizit Bardo (Vaga), dzaba – ogledalo me ne voli, pa to ti je!

    Medjutim, izgleda da sam okolini nesto posebno simpaticna dok traje taj tranzit Venere kroz znak mog AC – Vagu, tako da i sama dobijem nekakvo samopouzdanje u tom smislu (bez obzira na trenutno raspolozenje)…

    Sviđa mi se

  2. Ksenchi kaže:

    I moja Venera u raku, ali asc mi je u vagi pa se nadam ako ništa drugo da ću osjetiti njen pozitivan utjecaj ako ne donijeti nešto ugodno na emotivnom planu…čisto sumnjam jer mi r. Mars bude prošišao iznad natalne ve u nazad 😦

    Sviđa mi se

  3. Lile kaže:

    jasna,kao da si moje misli čula o Veneri (koja je meni u Vodenjaku i 5.kući) i njenom tranzitu kroz znak Vage( inače i moj asc je Vaga)..potpuno isto se osjećam (samopuzdanje raste),a i okolina me takvom vidi…i otkad sam to shvatila,od tada nastojim iskoristit taj tranzit..:)

    Sviđa mi se

  4. Lile kaže:

    Eto Venere u Vagi..:)
    Porast samopouzdanja i onda smetnem s uma da sam “upala” s komentarom a da pojma nemam kakvi su uvjeti ovdje za eventualno komentiranje.
    Redovno pratim sve što se na ovoj stranici događa,i postovi su za svaku pohvalu(mailom primam novosti) i pokušavam polako ulaziti u zadivljujući svijet astrologije.Ispričavam se ako sam nepozvana,brzopleto uletila…:)

    Sviđa mi se

  5. jasna kaže:

    Meni je, izgleda, ljubav na vidiku… Verovatno nije odgovorna SAMO Venera u Vagi (120 moj nat. Mars, vl. 7), nego i Mars koji se u Raku setka oko moje nat. Venere… Kao i kvadrat tr. Venere i tr. Marsa, koji se, zbog navedenog, mene licno tice… Videcemo.

    Sviđa mi se

  6. danci kaže:

    Dakle prešla mi je Venera preko Mjeseca i danas je na plutonu a jucer sam od jednog skorpiona dobila ljubavno pisamce…i to doslovce pisamce…ne sms ili mail….to mi je bas bilo simpa.

    Sviđa mi se

  7. katrina kaže:

    Ja sam Vaga, sa Venerom u Vagi. Nalazi mi se na MC, MC mi je na 23° Vage, dok je Venera na 22° a Merkur na 23° i Sunce na 25°. Prema tome moja Venera je kulminirana. Trenutacno se sada nalazi Venera u Biku, koja ce uskoro doci u moje 5. polje. 5. polje pokazuje na ljubav, dakle svima kojima sada Venera ulazi u 5. polje i Mars koji ju prati, mogu ocekivati pravu eksploziju emocija u tom segmentu zivota.

    Najveca je razlika Venere u Biku i Venere u Vagi, sto se mozda Venera u Biku osjeca malcice bolje nego u Vagi. Venera pokazuje na vrijednosti (umjetnine, nakit) a koji je znak vise vezan uz vrijednosti od Bika?

    Sviđa mi se

Komentiraj

