Venera u Škorpionu

Venera će se nalaziti u znaku Škorpiona u razdoblju između 5. i 30. prosinca. Za razliku od njenog boravka u znaku Vage, položaj u Škorpionu vrlo je slab (izgon) pa izvlači na vidjelo Venerine negativne osobine.

Za razliku od Venere u vatrenom Ovnu i Venere u zemljanoj Djevici, također znakovima oslabljenog dostojanstva, položaj u vodenom Škorpionu naglasit će “tamnu stranu” emocionalnosti. S obzirom da je Škorpion znak kojim upravlja Mars, emocionalne potrebe bit će neumjerene i beskompromisne, stoga u neskladu s nečim tako suptilnim kao što je ljubav. Škorpionovo “sve ili ništa” ovdje ne pada na plodno tlo.

Glavne mane ove pozicije enormna su potreba za pripadanjem uz prateću nesigurnost, posesivnost i ljubomoru. Vodena i zatvorena narav znaka omogućuje uspješno prikrivanje emocija, ali ne anulira neprestanu buru i fermentaciju unutar osobe, što uzrokuje povremene eksplozije i potrebu za manipulacijom što drugi ne mogu lako shvatiti ni prihvatiti. Učestali dijalog o vlastitim osjećanjima jako bi pomogao, ali u praksi se to rijetko događa zbog zatvorenog i neskladnog odnosa s emocionalnim partnerom, odnosno heterogene i izrazito seksualne veze.

Za vrijeme dok se Venera nalazi u Škorpionu, budite pozorniji u područjima kojima Venera upravlja u natalnoj karti, što će se ogledati putem vladarstva nad kućama u kojima se nalaze znak Bika ili Vage, odnosno manifestirati u kući kroz koju tranzitna Venera prolazi. Imajte u vidu da Venera prima nešto snage dok prolazi trećom dekadom znaka (između 23. i 30. prosinca) pa da će se tada izražavati na manje neugodan način.

Oglasi

8 thoughts on “Venera u Škorpionu

  1. jasna kaže:

    Posto meni Venera vlada 1. poljem, onda sam ja ta koja je sve ovo gorenavedeno… Prijavljujem da je osetno pocelo.
    Nije tako bas svake godine, u vreme Venerinog prolaska kroz Skorpiona. Medjutim, pretpostavljam zbog istovremenog Marsovog (dispozitorovog) boravka u Raku, ovogodisnji tranzit me rasturi na paramparcad! Placem k’o luda! Jedino zbog cega mislim da, ipak, nisam skroz poludela je astrologija – nam, sine doctrina, vita est casi mortis imago…

    Sviđa mi se

  2. Đeni kaže:

    Ja imam u natalu Veneru u Škorpionu,ali mi se čini da sam ja gore navedene osobine-prošla.Da li se čovjek potpuno promijeni,ili uvijek postoji ona j temelj koji ti je u natalu?
    Mars i Pluton su mi u Djevici pa ne znam da li sam baš napredovala?!

    Sviđa mi se

  3. Ana kaže:

    Ja imam Veneru u Škorpionu ali u vezi nikad nisam posesivna i ljubomorna.Jedini problem je što sam na početku veze sumnjičava i teško stječem povjerenje u nekoga ali to je vjerojatno zbog Merkura koji je također u Škorpionu.Ako sad nisam takva da li to znači da ću biti ljubomorna i posesivna jednog dana ili postoji mogućnost da se te osobine ne pojave?

    Sviđa mi se

  4. Nas osobno ne predstavlja svaki planet u natalnoj karti. Kada tražimo nečije dominantne osobine, iznimno je važno gdje se nalazi podznak. U tvom primjeru, da se podznak nalazi u Biku ili Vagi, teško bi izbjegla ljubomoru i posesivnost jer bi Venera u Škorpionu bila vladajući planet.

    Sviđa mi se

Komentiraj

