Retrogradni Merkur u Vodenjaku

Iako je njegovo retrogradno kretanje započelo krajem siječnja ove godine (preciznije 29. siječnja) kao da sam ga počela primjećivati na svojoj koži tek sada, desetak dana kasnije 🙂 Vjerojatno je tome kriva moja pretjerana zaokupljenost u siječnju pa sam umislila da sam se samo ja ubrzala a ne drugi usporili 🙂

Nisu dobro prošle mnoge tvrtke u Indiji i na Bliskom Istoku jer su u manje od tjedan dana u sredozemnim i bliskoistočnim vodama ukupno oštećena čak četiri optička komunikacijska kabla što im zadaje velike probleme pa ako znamo da podvodni kabeli drže visok postotak ukupnog svjetskog telekomunikacijskog i Internet prometa, stvar postaje i više nego ozbiljna i “miriše” na veliku financijsku štetu koja se neće brzo niti lako sanirati. Tko želi pročitati više, neka klikne ovdje. Našlo bi se još ponešto vijesti o zagubljenim vrijednostima, padu nekih popularnih dionica i komunikacijskim nesuglasicama, ali ova mi se učinila specifičnom upravo zbog uplitanja dovitljivih merkurovih prstiju, sasvim lako i onih lopovskih.

U svakom slučaju, retrogradni Merkur mora pokazati svoje drugo, ne umilno, lice i dobrano nam zakoplicirati život i to upravo onda kada smo očekivali da ćemo možda ovaj put proći “lišo” 🙂

Da se podsjetimo, Merkur u znaku Vodenjaka nalazi se u svom noćnom triplicitetu, što bi značilo da su osobe koje u svom natalu imaju ovaj položaj često dobri oratori, edukatori, govornici, pisci, novinari, glumci, šoumeni itd. te “između ušiju” što bi rekla jedna moja draga prijateljica, imaju hvale vrijedan sadržaj. Drugim rječima, ovdje je intelekt jak, pristup znanju i općenito naukovanju je ozbiljan, sustavan ali ne i krut ili ograničen kako često znaju biti ljudi pod vladavinom Saturna jer treba imati u vidu da je ovo Merkur koji ima viziju. Stoga ne ulazite u polemike s osobama s Merkurom u Vodenjaku jer sasjeći će vas u korijenu jakim argumentima i neoborivim tezama 🙂 Imaju tu, katkad i nepredvidivu, crtu uvjerljivosti i žara kad govore koji vrlo lako mogu ponijeti i čitave mase.

Retrogradni Merkur u natalu će sve ove prednosti pretvoriti ako ne u svoju suprotnost, onda zasigurno u prenaglašenost. Pa će npr. osoba pretjerano težiti dominaciji intelektom, imati iskrivljene ideale, vizije ili će u svom djelovanju biti u potpunosti oslobođena kritičkog mišljenja i promišljanja. To su primjerice ljudi koji su “svima prijatelji” a ustvari nisu nikome, ljudi koji se u javnosti deklarativno zalažu za jednakost dok im u srcu caruje sebičnost… i tako dalje.

Premjestimo li sve ove Merkurove osobine na trenutnu nam svakodnevnicu, dolazimo do zanimljivih saznanja. S obzirom da je to po znaku “dobar Merkur”, mnoge njegove spačke i nepodopštine neće biti uobičajene (kao što već vidimo s onim optičkim kablovima na početku priče) i u sebi će imati dozu inovativnosti i originalnosti.

Ukoliko vam se pokvari dio na automobilu, to će vjerojatno biti vezano za elektroniku ili nešto što će poslije nekog vremena proraditi samo od sebe 🙂 Moguće je da vam naglo otkaže poslušnost mobitel ili fotić, o kompjuterskim, ničim izazvanim, resetiranjima i sl. da i ne govorimo. Svakako da je pad napona češći kad je Merkur retro, što logično rezultira isto tako kvarovima uređaja ili nekim njihovim neobjašnjivim ponašanjima. Međutim, duguje li vam netko novac ne očekujte da vam ga vrati dok je Merkur u retro hodu ali bi upravo tada bilo poželjno unajmiti nježne utjerivače dugova :mrgreen:

S obzirom da je Merkur krenuo u retro hod s 23. stupnja Vodenjaka mnoge stvari će u potpunosti sjesti na svoje mjesto tek kad se u direktom kretanju, koje će započeti 19. veljače, vrati na tu stanicu. Što bi značilo da ćemo se tek 10. ili 11. ožujka moći konačno oprostiti od njegovih nepodopština, zastoja, nesporazuma, zbrke i komplikacija.

Oglasi

27 thoughts on “Retrogradni Merkur u Vodenjaku

  1. jasna kaže:

    Ja imam natalno retro Merkura. I, imam utisak da upravo kad je tranzitno u retrogradnom hodu, mentalno sam (a i uopšte) aktivnija… (Upravo sam zamalo upalila 2 cigarete odjednom… Pa, kažem vam, jako sam aktivna! 😀 ) Dakle, to je moj utisak, moguće je da grešim (tj. da pogrešno povećanu aktivnost pripisujem tr. retro Merkuru).
    U svakom slučaju, interesuje me šta vi mislite o tome – dakle, da li retro Merkur drugačije dožvljavaju ljudi koji ga i u natalu imaju retrogradnog?

    Sviđa mi se

  2. Tako je je. Ljudi s natalnim retro Merkurom drugačije će doživljavati njegovo kretanje od onih kojima je natalno direktan, kao da su se ponovno pronašli, uhvatili korak u istom ritmu ili stopili s njima poznatim vibracijama 🙂
    Ovo s cigaretama neću komentirati :mrgreen:

    Sviđa mi se

  3. Lile kaže:

    Moj natalni Merkur je u Vodenjaku,u 5.kući,ali direktan…umorila bih vas sigurno opisivanjem svega što mi priređuje od početka veljače,dok se lagano šetucka unatrag…:)))

    Sviđa mi se

  4. jasna kaže:

    Edita,
    u tekstu spominjete nepovoljnu manifestaciju retro Merkura. Mene interesuje da li se fenomen retrogradnosti može tumačiti i kao nekakav povratak (nekoga ili nečega), zatim, vraćanje u prošlost osobe koja je Merkurom predstavljena ili vraćanje u prošlost u okviru oblasti koja je pod Merkurovom vladavinom u natalnoj karti? Dakle, da li je legitimno u TA povezivati retrogradnost sa prošlošću ili povratkom ?
    (I onda, naravno, na osnovu položaja u znaku tog retro Merkura, prosuđivati o konstruktivnosti tog povratka…)

    Sviđa mi se

  5. @Lile
    Vjerujem da ti s njim i nadalje neće biti dosadno s obzirom da još ima dana 🙂

    @Jasna
    Retrogradnost (uz ostalo) često označava neku vrst povratka (ali i konačnog raščišćavanja): stvari, situacija ili ljudi npr. Tradicionalno se učenje u tome ne razlikuje od modernog. Treba napomenuti da je retro Me izuzetno bitan kad se nađe u horarnoj karti jer jasno ukazuje na poteškoće, zastoje, odgađanja.

    Sviđa mi se

  6. Premjestimo li sve ove Merkurove osobine na trenutnu nam svakodnevnicu, dolazimo do zanimljivih saznanja. S obzirom da je to po znaku “dobar Merkur”, mnoge njegove spačke i nepodopštine neće biti uobičajene (kao što već vidimo s onim optičkim kablovima na početku priče) i u sebi će imati dozu inovativnosti i originalnosti“.

    Kad sam pisala ovaj mali osvrt na retro Merkur u subotu, nisam mogla znati da će se jedna od većih Merkurovih spački desiti upravo na taj dan. Tek sutradan sam čula za ne/vjerojatnu podvalu koja je jučer bila udarna tema svih vijesti.

    Ukoliko niste upućeni u ovaj najveći skandal u povijesti hrvatskog novinarstva više imate ovdje

    Svakako da su lažni i izmišljeni intervjui noćna mora svake novine, podvale su moguće, komunikacijski nesporazumi također ali to što se dogodilo ipak daje puno materijala za spekulacije a mislim da će prava priča tek započeti.

    Sviđa mi se

  7. jasna kaže:

    Ajoj, majko mila… Još je Platon pisao o nedostacima demokratskog uređenja društva. To je uređenje koje podrazumeva određeni (veoma visok) stepen odgovornosti, ako ne svih, ono barem većine pojedinaca koji ga čine. Međutim, ne treba biti naročito vispren u opažanju da bi se primetilo da je malo ljudi u skupu “veoma odgovornih”. Otvoreno je pitanje da li je čovek, kao takav, dorastao zahtevima demokratije, na koju, btw, danas tako otvoreno tvrdi da ima pravo. Meni se čini da i astrologija potvrđuje da je davanje afirmativnog odgovora na pitanje o odgovornosti čoveka, najblaže rečeno, neoprezno. Moje lično mišljenje je da je čovek biće koje nikad (ni u kakvoj budućnosti) neće postati odgovorno u dovoljnoj meri – “glupost je neuništiva!”…

    Sviđa mi se

  8. Đeni kaže:

    Možete mi malo objasniti razliku kod tripliciteta ovisno o dnevnom i noćnom rođenju?Da li retro Merkur djeluje pozitivno ako imam u natalu retro Merkur?Hoće li mi praviti probleme u odnosima kako mi je u Vagi?

    Sviđa mi se

  9. Međutim, ne treba biti naročito vispren u opažanju da bi se primetilo da je malo ljudi u skupu “veoma odgovornih”
    Slažem se. A što se demokracije tiče još bolujemo od dječjih bolesti :mrgreen:

    @Đeni
    Razlika je u tome ima li planeta snage ili nema. Dakle, ako je u triplicitetu ona je ima. Merkur se nalazi u triplicitetu u Vodenjaku i Vagi samo ako je noćno rođenje u protivnom je peregrin – dakle bez snage.
    Retro Merkur se generalno tumači kao onaj koji nosi poteškoće, zastoje, nesporazume i sl. Razlika je u tome da neki ljudi s natalnim re Me (kako sam već navela)se u svemu tome bolje snalaze, kao da su im te vibre bliske i poznate 😉
    Dali će ti praviti probleme u odnosima ovisi o nekoliko faktora, odnosno vlada li ti Merkur kućom 7 ili se tamo nalazi.

    Sviđa mi se

  10. Ana kaže:

    Da li se retrogradni Me moze odnositi na studente, tj. na polaganje ispita? Da li to znaci da je period retrogradnog Me dobar za polaganje onih ispita na kojima je student padao? Sta je sa ispitima koji se polazu prvi put, kakav moze biti tu uticaj retrogradnog Me?

    Sviđa mi se

  11. jasna kaže:

    Nešto razmišljam… Koja bi planeta mogla predstavljati demokratski poredak? Zapravo, da li bi to mogao biti Merkur? Meni se to čini logičnim. Jer, nema demokratije bez jakog birokratskog aparata, a Merkur predstavlja svu administraciju. Zatim, nema demokratije bez komunikacije (slobodnog mišljenja, slobode govora, itd), što je opet Merkur. Sad bi se moglo reći – potreban je i jak Jupiter, pored Merkura, zbog potrebe za zakonima, ali zakoni mogu biti dobri i u ustavnoj monarhiji, npr. Zatim, demokratski sistem je u osnovi dinamičan (i u tom smislu, nestabilan, promenljiv), a to je opet Merkur.
    Tako, na primer, meni se Sunce (vladar 11. polja) nalazi u Blizancima. Dkle, ono “voli” Merkur. To jest, moji prijatelji “vole” demokratiju.
    Je li ovo ispravno razmišljanje?

    Sviđa mi se

  12. @Ana
    Problemi mogu nastati npr.: odgodom ispita, nepravovremenim informacijama , onima koje kasne, lažne su ili dođe do nekog nesporazuma. Re Me je povoljan za utvrđivanje gradiva, ponavljanje, ispravljanje prošlih grešaka… što je odgovor na tvoje drugo pitanje, međutim, ne budeš li dovoljno savladala gradivo, bio Me re ili direktan, ništa od prolazne ocjene, dakle, situacije uvijek treba “spuštati” na realnu podlogu.

    Sviđa mi se

  13. @Jasna
    Ljudi se razlikuju po načinu razmišljanja 😉
    Demokracija, kao i svako društveno-političko uređenje je skup više faktora. Svakako da je tu Me neizostavan ali je snaga Jupitera i Saturna krucijalna.
    Jupiter zbog prava,sudova,zakona, dok bi birokratski aparat ipak bio predstavljen Saturnom jer u svakoj zemlji bez obzira na uređenje, birokracija/ administracija ima svoja jasna pravila bez kojih država ne bi bila u mogućnosti funkcionirati.

    Btw, Merkur se “oboji” planetom s kojom je u bliskom kontaktu i preuzima njegove osobine 😉

    Sviđa mi se

  14. Đeni kaže:

    To znači da ima velik utjecaj na me s obzirom da mi je Asc. u Djevici.Mogu li gdje naći nešto više o triplicitetu jer vidim da je to važno.Nisam ustvari znala da postoji razlika ako je rođenje dnevno/noćno.Da li planeta koja je u egzilu ili padu ima snagu ali u negativnom smislu ili nema snagu?

    Sviđa mi se

  15. Ana kaže:

    Hvala Edita!
    Profesor je upisao koleginici 8 misleci da je ona ja, a meni je, izgleda shvativsi gresku, odlozio ispit za sledecu nedelju! Da li je to delo retrogradnog Me?

    Sviđa mi se

  16. meteorka kaže:

    je li ovaj retro me mogao utjecati na veze, odnose i slično? jel može utjecati na duševno stanje? gdje možemo pronaći pokazatelje duševnog stanja, tj kako da prepoznamo to?

    Sviđa mi se

  17. Hej Mete 😉
    Svakako, ako je na bilo koji način povezan s kućom sedam.
    Na duševno stanje također, posebno ako je u pitanju šesta, osma i dvanaesta kuća. S obzirom da većina duševnih problema u svom korijenu ima strah treba pogledati upletenost Saturna.

    Sviđa mi se

  18. meteorka kaže:

    ma konkretno me zanima kako osoba iznenada “Pukne” (osobni problem u pitanju)
    ili je bolje da si horarac bacim 😦
    na astro.comu nema više izbora regiomontanus metode

    Sviđa mi se

  19. Kao “okidač” dovoljna je i eklipsa poput ove prije par dana, naravno pod uvjetom da se uplela u napetu konfiguraciju planeta.
    Inače za dijagnozu nečega ti je ipak najsigurniji natal kao temelj svega što promatraš.

    Sviđa mi se

Komentiraj

