Fenomenologija strasti

Strast je vrlo bitna u našem životu. Naravno, pri tom ne želim dati naglasak na seksualnoj ekspresiji već na pokretačkoj sili temeljem koje punim srcem nešto poduzimamo u životu. Bavljenje onim što volimo jedan je od važnijih preduvjeta sreće. Dakako, bitka za egzistenciju u stanju je pokvariti naše pokušaje, ali treba naglasiti kako istinska strast ima naviku dugotrajnog otpora “zločestim” okolnostima.

Gdje treba tražiti strast u horoskopu? Odgovor se nameće sam od sebe – u vatrenim znakovima Ovna, Lava i Strijelca te pripadajućim vladarima Suncu, Marsu i Jupiteru. Naglasak na vatrenim znakovima gorivo je strastvenoj naravi osobe i što je više takvih faktora prisutno, to su gorljivost i entuzijazam jače izraženi. Vatreni tipovi inicijatori su bez premca i nikad im ne nedostaje samopouzdanja i volje da nešto učine. Naravno, osim što nadahnjuju sebe na djelovanje, na isti način nadahnjuju i neposrednu okolinu.

U želji da ponudim konkretan primjer ostrašćene osobe, prvi mi pada na pamet filozof Slavoj Žižek (rođen 21. ožujka 1949.). Dovoljno ga je pogledati i odmah dobiješ dojam kao da je priključen na struju visokog napona. Jasno, raspored planeta ide tome u prilog. Rođen je u znaku vatrenog Ovna, a i planet Mars se zatekao pod zrakama Sunca, iako su znakovi različiti. Osim toga, izgleda da mu se Mjesec našao u Strijelcu, a i Pluton je u Lavu, što je više nego dovoljno.

Kad smo već kod filozofa, možemo kao primjer uzeti Amerikanca Kena Wilbera. Strast kojom se izražava nadaleko je poznata. Njegove riječi često izazivaju dugotrajne, mukotrpne debate i to najčešće među konzervativnim misliocima. Kod Wilbera je specifičan naglasak na zračnim znakovima, ali u oči upada Pluton u Lavu koji jakom opozicijom drži Sunce, Merkura i Marsa u Vodenjaku.

Sličnih se primjera može naći bezbroj, a jedan od takvih je poznati biznismen i menadžer Jack Welch. Iako u njegovu horoskopu nisu naglašeni vatreni elementi, ipak je tu prisutan jedan izvanredni Jupiter u Strijelcu. Inače, čovjek je rođen kao Škorpion, a za njegov strastven i upečatljiv nastup zaslužan je upravo Mars na Ascendentu, koji se ugodno smjestio u Jarcu, znaku svoje egzaltacije.

Oglasi

7 thoughts on “Fenomenologija strasti

  1. Lilith kaže:

    U prilog prici o strasti. Sebe smatram izuzetno strastvenom osobom, ali koliko je to dobro ima i svoje lose strane.

    Moram uvek da imam velike iskre zarista koje zelim da rasplamsam-drugim recima, moram da budem motivisana duboko ,do srzi.

    Zato mi neke tekuce stvari uvek tesko padaju, pa cak i trivijalna komunikacija, vec nasluceni razgovori ,situacije …

    Prosto sve mora da ima neku tezinu, i ne sme nista da bude isprazno i povrsno.

    Smatram svoj karakter vrlo sarenoliko, sa jedne strane tu je Sunce0Jupiter u Strelcu u 10. , Uran u Strelcu na MC-u, Mesec u Biku u 2. , ASC Vodolija, Mars u Vagi u 8. kuci, a Venera u Skorpiji0Saturn, takodje u 8.

    Neretke su bitke koje vode Strelac, Skorpija i Vodolija u meni, ali ne bunim se, vec se trudim da koliko god mogu nahranim celu tu egzotiku 🙂

    Bilo bi lepo da jos malo pisete, ako imate volje na temu strasti.

    Pozdrav

    Sviđa mi se

  2. larisa kaže:

    ja imam marsa u prvoj kući u raku, da li se radi o velikoj energiji, a sunce mi je u strjelcu u 6. kući, da li je to dobar položaj mojih energija

    Sviđa mi se

  3. maya kaže:

    Tedi htela sam pitati vezano za moj mars u strelcu (http://www.dodaj.rs/f/3H/3E/4xbSx3ig/natalna-viki.gif) on je vladar i moje druge kuce koja pocinje u sco i moje sedme kuce, istina je da sam od svojih momaka uglavnom dobijala poklone (nista krupno) …a da to nisam ni trazila, e sad posto ucim TA nikako da skapiram kakav je zapravo mars u strelcu, ako je sam znak strelca zainteresovan samo za JU i SO (zbog tripliciteta…ili lupam?)…kako onda tumacim ovog mog marsa vladar i II i VII…nikako to da rastumacim i razmotam…
    ps.takodje kad sam gledala tekst za II kucu nije mi jasno posto mi je SO ispod horizonta kako da znam koji su mi vladari tripliciteta , jer samo mars ima vladarstvo i triplicitet u sco…vidim da nesto ne kontam ali ne znam sta ? …ako imate vreman pomozite da shvatim..
    POzdrav i puno hvala ❤

    Sviđa mi se

    • Obično se to gleda kao da muž ima velik uticaj na financije, znači da je prisutna vjerojatnost da bude bogat, osobito zato što je Jupiter dosta blizu Marsa. S druge strane, Mars i Jupiter u kombinaciji najčešće potiču neki vid neumjerenosti (primjerice, riječ bi mogla biti o brzoj vožnji zbog treće kuće), iako je u ovom slučaju Jupiter jak u Strijelcu tako da bi krajnji rezultat trebao biti pozitivan.
      Gleda se u koji element pada druga kuća. Kako se tu radi o vodi, riječ je o Veneri, Marsu i Mjesecu. Budući je Sunce ispod horizonta, Venera i Mars zamjenjuju mjesta. U spomenutom je tekstu naznačeno kojem elementu pripadaju koji planeti.

      Sviđa mi se

Komentiraj

