Reklame i čvorovi

Ne znam kako vi, ali ja stvarno ne volim reklame i cijeli taj spektar primjene manipulativne psihologije. To sigurno ne bi bilo tako da su reklame odmjerene i suptilne, ali pobogu, agresivne su, iskaču i napadaju sa svih strana.

Isto je i s astrologijom. Naručite horoskop, natalni, usporedni, karmički, dječji, horoskop vašeg ljubimca itd. itd. Kako izdvojiti kvalitetu iz mnoštva ponude istog, kada se svi natječu tko će biti agresivniji? Kada bi meni trebao astrološki savjet, od te silne agresije i samoreklamerstva, strah bi me bilo nešto naručiti.

I inače, ne volim da mi tumače sudbinu. Na samu mi se pomisao krenu čvorati čvorovi po želucu. Zanimljivo, je li? Astrolog koji ne voli tumačenja. Ruku na srce, upravo me to i potaklo da se zainteresiram za ovo područje.

Kao što sam spomenuo u jednom intervjuu, u astrologiju sam ušao iz prkosa. Naime, poznanici koji su se počeli time baviti, odlučili su se pozabaviti i mojim horoskopom, iako im ja za to nisam dao eksplicitnu dozvolu. Oslikali su mi hrpu zastrašujućih prizora, što je bilo dovoljno da se u tom trenutku poželim distancirati od vlastitog horoskopa, da ne kažem od života.

Sada, s distancom od dvadeset i nešto godina, mogu im biti zahvalan (iako nimalo ne opravdavam njihov postupak). Da me nisu isprepadali s grozomornim opisima astroloških konfiguracija, ne bih poželio sam vidjeti o čemu se tu radi pa tako vjerojatno nikad ne bih ni počeo izučavati astrologiju.

Oglasi

Komentiraj

