Besplatne astrološke konzultacije nisu realne

Na internetu je moguće naići i na besplatne astrološke konzultacije, ali reagirati na tako nešto nema previše smisla jer je uvijek riječ o navlakuši. Budimo realni, cilj takve ponude nije ništa drugo nego privlačenje pažnje. Budući da velik broj ljudi ionako traži kako do nečeg doći s malo ili nimalo ulaganja, krug ponude i potražnje je time zatvoren, stoga i sama navlakuša postala učinkovita.

Čak i da su besplatni astrološki savjeti stvarna ponuda, ona kao takva ne može trajati dugo jer to fizički nije moguće ostvariti. Potražnja za besplatnim savjetima uvelike nadmašuje slobodno vrijeme svakog astrologa.

Godine 2006., kada sam ozbiljnije počeo pisati na ovim stranicama, učinio sam isto. Moja akcija ponude besplatnih savjeta trajala je oko mjesec dana, a rezime svega toga možete iščitati ovdje.

Iako je riječ o akciji koja je kratko trajala i trudio sam se nakon toga detaljno pojasniti kako to više ne radim (čak i u formularu za kontakt), još uvijek dobijam upite za besplatni savjet. I to šest godina nakon toga. To zorno prikazuje koliko jedna riječ besplatno u naslovu ima vijek trajanja.

Oglasi

9 thoughts on “Besplatne astrološke konzultacije nisu realne

  1. dovoljno sto je besplatno sve ovo sto pisemo na sajtovima, na fb, gde god.. i tu moze svasta da se nauci. a konusltacije, ‘dobar dan – dobar dan’, pa da vidimo kako je sve to pocelo… nikada ne treba da budu besplatne.

    Sviđa mi se

  2. maya kaže:

    Slazem se da treba da se naplate konsultacije ali je pitanje sta se naplacuje? Ko kontrolise astrologe? Ko vam daje pravo da nekom dajete savete? Sad bi neko rekao pa vi nikog niste naterali ali covek kad ima problem poseze za svim “metodama” za koje smatra da bi mu pomogle.
    I sam sam pocela da ucim astrologiju zeleci da shvatim o cemu pricaju svi ti “ljudi” kojima sam platila cesto i po 50 evra konsulataciju i to bas kada sam imala velikih poslovnih problema…
    Onda sam vremenom shvatila da ima vrlo malo “pravih” astrologa koji imaju znanje, a koji pored znanja imaju u sebi i covekoljublje i humanost.. Jer bez toga astrologija nema svoju svrhu, kao i sve drugo uostalom…Doduse ako vam je krajnji cilj samo novac onda ste vi dragi moji astrolozi na pogresnom putu…ali to je vec vas problem… Naravno necu biti nepravedna pa cu pomenuti sijaset ljudi koji sebi daju za pravo da traze da im se “vidi&pogleda za dzabe” ali uvek je Krst na onome koji ima vise znanja i mudrosti, jos od Platonove pećine… Zato dragi astrolozi kad krenete sa kuknjavom, shvatite da ste bas Vi mozda blagosiljani da pomazete a ne da odmazete… Pozdrav.

    Sviđa mi se

  3. maya kaže:

    Slazem se sa Editinim postom…Hvala na sugestiji.
    Takodje bi dodala da internet i mediji uopste ne selektuju dobre i lose astrologe, naprotiv nego one koji imaju najbolju reklamu, tako da mnogi koji zele posteno da plate uslugu ne znaju kome da se obrate, bas zato sto “ponude” ima mnogo.
    Strucni tekstovi koje pisu astrolozi im ne znace mnogo jer ih ne razumeju, kao sto rekoh traganje net-om ili preko novina cesto ih dovodi u “pogresne” ruke, da ne napominjem 90% astro.foruma koji zaludjuju ljude jer tamo rade amateri koji cesto naplacuju svoje “ne-znanje” …stim u vezi smatram da se ne treba ponositi time sto negde neko pise “besplatno” (“na sajtovima, na fb, gde god”), jer to pisanje cesto i nije upuceno krajnjem korisniku tj.čitaču nego prvenstveno svom egu i kolegama, potencijalnim musterijama pa tek onda na zadnjem mestu mnogima koji zele nesto da nauče tj procitaju 🙂 Pozdrav

    Sviđa mi se

    • internetom sam se počeo koristiti 1996-te i stvarno sam se imao prilike svega nagledati. s druge strane, dosta sam godina vodio sajt, forum i svašta nešto 🙂 tako da mi je ta “besplatnost” poznata. no, mišljenja sam kako je to dio posla. promocija i djelo dva su prsta iste ruke. a što se tiče loših astrologa s agresivnom reklamom, bojim se da tu nema puno pomoći (osim pisanja o tome). smatram da su astrolozi koji muljaju kratkog daha. klijenti to brzo shvate pa te i prestanu honorirati.

      Sviđa mi se

  4. maya kaže:

    ps.moja savet astrolozima je da bar jednom godisnje na par dana preko svojih bloga, sajtova, naprave malu “mini-kampanju” gde bi ukratko i besplatno, kao sto je Tedi dao primer, trebali tumaciti neka pitanja citalaca, time bi na kvalitetan nacin reklamirali sebe i svoje znanje, a i na neki nacin “oduzili” taj blagoslov koji imaju i putem kog mogu da zaradjuju..

    Sviđa mi se

  5. chres slawinsky kaže:

    maya je u cijelosti u pravu. astrologija mami mnoge ljude, kao što se događa i s mnogim alternativnim disciplinama. duhovna smo bića pa nas duhovno privlači. ali samo do tada dok ne ”shvatimo” da živimo u materiji. i onda nastane kuršlus, ili tehnički rečeno: kratki spoj. ljudi požele da svoj hobi – a ogromnoj većini to i ostane hobi iako nikada ne priznaju! – pretvore u nešto unosno, opipljivo. pa gdje ćeš ljepše stvari nego živjeti od onoga što voliš.
    eh, dragi moji. tu se najčešće gubi moral i etičnost. mnogi toga na žalost nisu ni svjesni jer misle da ako su pročitali, makar to bilo i par stotina knjiga, te posjetili na desetine konvencija i seminara, da su ”obučeni” za astrologa.
    no o tome bi ponajprije trebali govoriti njihovi rezultati! (tedi, cijenim tvoju akciju besplatnih prognoza. vjerujem da si njima htio pokazati i dokazati svoj astrološki kredibilitet?)
    i da se razumijemo, isprazno psihologiziranje koje se danas strašno fosira, nije ništa drugo nego obično blebetanje. pa to su savjeti koje kolegica daje kolegici kada su na kavi! ili kada je prijatelj u nevolji pa mu se kaže utješna riječ!
    a ako je čovječanstvo danas u čemu napredovalo onda je to nevjerojatna sposobnost bla-bla-bla… o svemu se ima zaa bla-bla…
    stvar je jasna, a i osobno sam imao priliku to doživjeti, mnogi uzimaju prilično velik novac samo na osnovu truda koji su uložili u svoju ”astro-izobrazbu”. heeej, pa o čemu govorimo?! ako sam deset godina išao za mehaničara i nakon toga postao jadan mehaničar, opravdava li to silnu lovu koju mlatim za kola koja tek zakrpam?!?
    zato, braćo i sestre kvaziastrolozi, bilo bi lijepo da se i dalje bavite svojim hobijem, ali samo kao hobijem, a ne da za******te ljude praznim pričama.
    i malo podsjećanje za kraj: astrologija nije uvijek bila smeće koje je danas. prije stotinjak godina bila je praktičan prediktivni alat.
    no za to je trebala zavidna vještina.
    p. s. za one koji kao imaju neke rezultate: i ćorava koka ubode koje zrno.

    Sviđa mi se

  6. chres slawinsky kaže:

    i, da. tedi, izgleda mi ok to što radiš, ali nisam uspio naći na tvojoj stranici konkretne upite ljudi te tvoje odgovore njima. naišao sam tek na svojevrsnu astro konverzaciju o astrološkoj simbolici u koju su ljudi uključivali i koje potpitanje.
    naime, vjerujem da imaš bogatu astrološku praksu pa me čudi kako nisi ovdje objavio neki niz zanimljivih pitanja tvojih klijenata te tvoje odgovora na njih. vjerujem da bi to bilo zanimljivo ne samo meni, nego i ostalim čitateljima.
    uostalom, našao sam cjenik tvojih konzultacija, za konkretan upit, i smatram ga sasvim prihvatljivim…

    Sviđa mi se

Komentiraj

