Može li se uspješno prognozirati putem tranzita?

Velik sam ljubitelj prognostičkih metoda, što naravno ne znači da mi je svaka od njih prirasla srcu. A i nema smisla koristiti baš sve što imaš na raspolaganju. Naravno, test je poželjno napraviti, potom analizirati rezultate. Temeljem uspješnosti valja birati smjer, ali ne treba zaboraviti ni afinitete.

Najbolje rezultate imaš kada koristiš metodu koja ti istinski odgovara. To je poput zaljubljenosti jer strast je ono što te vodi prema ostvarenju.

Kao što se da naslutiti u naslovu, ja sam ljubitelj tranzita. Kažu da tranziti prikazuju površinsko stanje stvari i da zato nisu odgovarajući, ali niti jedna metoda ne može biti kriva za nečiju sposobnost ili nesposobnost dubljeg sagledavanja.

Smatra se da tranzit djeluje onda kada je egzaktan. To ne bi trebali uzeti kao pravilo jer ispravno je razmatrati ulazeću fazu, egzaktnu i izlazeću (1-0-1). Dakle, jedan stupanj prije egzaktnosti pa sve do jednog stupnja nakon egzaktnosti. Iako čak ni to nije posve odgovarajuće, dobiveni rezultati bit će i više nego zadovoljavajući. Ima onih koji tvrde da tranzit djeluje koliko i orbis planeta. Tvrdnja ima logike, ali tu imamo problem u određivanju snage pojedinog utjecaja. Pravilo 1-0-1 puno je korisnije u praksi.

Ni međuplanetarni tranzitni utjecaj nije dovoljan. Ne smijemo zaboraviti kuće. Uzmimo kao primjer osobu koja kaže da je muče financijske teškoće te da ne može naći odgovarajući posao. Natalno imamo egzaktno Saturn do Plutona u Vagi, dok se tranzitno događa Saturnov povratak. Ako smo površni reći ćemo da će biti para jer je Saturn u Vagi egzaltiran, međutim, ne smijemo podcijeniti konjunkciju s Plutonom koja koči neometan razvoj, a što je najvažnije, moramo obratiti pažnju i na dispozitora. U ovom se slučaju radi o Veneri u Škorpionu, što dodatno oslabljuje.

Uzmemo li utjecaj tranzita Saturn-Pluton i Saturn-Saturn, rekli bi da on traje od 10. mjeseca 2011. pa sve do kraja 2012. godine. Međutim, financijske teškoće osobe počele su prije, dakle nešto nam je promaklo u kalkulaciji. E pa point je u tome što je godinu dana ranije Saturn sjeo na os druge kuće, što se potpuno poklapa s trenutkom kada su krenule nevolje.

Oglasi

7 thoughts on “Može li se uspješno prognozirati putem tranzita?

  1. maya kaže:

    Oho znaci ipak tranzitni SA u II daje nevolje sto se tice novcane situacije?
    Meni ce krajem godine uci u II i ja stvarno ne znam kud ce vise da bude gore, nemam stan, nemam pare, imam samo posao, ako i to izgubim onda stvarno nemam kud…
    Pri tom ce mi taj tranz.SA napraviti opoziciju s natalnim SA i natalnim MO, i 90 (kvadrat) sa SO sto imam u natalu , kuku !!!
    Vladar II kuce je mars u strelcu i tu nema dostojanstvo, pa ne znam ni kako da tumacim sve to?
    Da li “pozitivne” direkcije mogu pomoci, tj da li ako direkcije pokazuju dobar aspekt a tranziti los moze biti izbegnuta “nevolja”?

    Sviđa mi se

  2. najgoru uslugu koju možeš učiniti sebi jest da unaprijed strahuješ. tome u astrologiji nema mjesta zbog toga što nam tada razumni i odmjereni zaključci prestaju biti jača strana. jedan moj poznanik ni ne izlazi iz kuće ako mu mjesečevi tranziti nisu povoljni. tako se ne može živjeti. događaji su iskustvo, a ne kazna. treba biti otvoren.
    tranzitni saturn donosi nevolje ako je tako u horoskopu zapisano. primjer koji sam dao ima natalnog i tranzitnog saturna na istom mjestu. no, point je u tome što ni jedna kriza ne traje beskonačno. iako tu osobu saturn gnjavi iskušenjima druge kuće, jupiter otvara mogućnosti devete. uvijek negdje postoji izlaz, samo ga treba potražiti. i aktivno poraditi na njemu.
    tvoj saturn vlada četvrtom i petom kućom, stoga se može odnositi na familiju i ljubavni život. tranzit preko natalnog sunca i saturna je vrlo brz tako da te neće gnjaviti dugo.
    ako su progresije (progresijama dajem prednost pred direkcijama) povoljne, to umanjuje potencijalnu štetu.

    Sviđa mi se

    • maya kaže:

      Tacno tako jer bi tim bezveznim mislima i prizvala nesto sto mi ne treba!
      U pravu ste! ♥
      ps.sad sam gledala direkcije 🙂 i nisam bas odusevljena jer sam tek sad videla da ce mi krajem godine direktivni SA (iz bika) doci na 28 blizanaca i praviti egzaktnu opoziciju sa natalnom VE koja je na 28 strelca, a da ce mi istovremeno sekundarna VE doci na 15 vodolije i praviti kvadrat sa natalnim SA koji je natalno na 15 bika, sto znaci da direkcije takodje potvrdjuju neki tesku pricu vezano za emocije (jer je u igri VE ), mada ja natalno nemam kontakt VE i SA ali ipak mislim da tranziti i direkcije deluju cak i ako neko nema takav aspekt u natalu bez obzira sto mnogi navode da se nista sto nema u natalu ne moze desiti?? A ipka se desava?

      ps.kad budete mogli jos jedno pitanje..da li gledate u direkcijama (posto su tranziti brzi) kontakt sa fiksnim zvezdama i sta mislite o tome?

      Pitam jer sam skoro gledala drugarici i pitala se sta joj je od tranzita i direkcija donelo kupovinu kuće i jednog preslatkog pekinezera, kad sam shvatila da joj je direktivni vladar 4 kuce (4 kuca u vodoliji znaci vladalac SA) dosao na zvezdu Sirius i da joj je direktvni JU dosao na IC (JU je vladar II kuce).

      Sviđa mi se

  3. nije stvar u tome da natalno imaš kontakt VE i SA, treba proširiti sliku. svaki tranzitni i direktivni planet treba gledat kao aktivator. ako nešto ide na VE, istovremeno aktivira i PL, odnosno natalni VE 90 PL. S druge strane, ako nešto ide na SA, ide i na SO jer su i oni u kvadratu. znači, treba tražiti da li je aktiviran neki natalni aspekt i onda tumačiti u tom kontekstu.

    nemam običaj tražiti kontakt sa zvijezdama jer sam najčešće zaokupljen osnovnim smislom astrološke karte.

    što se tiče kolegice, direktivni JU na IC je sasvim dovoljan. katkad je u takvim slučajevima dovoljan i dobar progresivni mjesec.

    Sviđa mi se

  4. Mikula kaže:

    Što se tiče tranzita, ja ih recimo uopće ne uzimam u obzir jer se oslanjam na astrološku tradiciju koja uglavnom koristi kombinaciju firdarija, primarnih direkcija i solarnog povratka, ali svatko ima svoj modus operandi…

    Sviđa mi se

    • maya kaže:

      Mikula, skoro sam čitala o firdarijama, iskreno ne deluje teško ali mi nije jasno kako se na kraju ipak gleda, sa čvorovima na kraju ili …? Ja sam noćno rodjenje, rodjena sam 71 god.,trenutno imam 42 godine, napunila pre neki dan… pa ne znam da li sam u firdariji Sunca, Marsa ili gledam čvorove?
      ps.Imate li neke lepe tekstove/literaturu da nam preporučite?..
      Pozdrav i hvala unapred..

      Sviđa mi se

Komentiraj

