O kojoj temi želite više čitati na ovim stranicama?

Vrijeme je za malu anketu. Do ovog trenutka nisam koristio tu tehničku mogućnost, no s obzirom da me zanimacije znaju ponijeti u raznim, katkad i posve oprečnim smjerovima, mislim da je sada pravo vrijeme saznati što ti, dragi čitatelju, misliš o sadržaju koji se ovdje objavljuje. Odgovori koji nisu navedeni u anketi su dobrodošli, kao i komentari.

Oglasi

One thought on “O kojoj temi želite više čitati na ovim stranicama?

  1. Rezultati ankete ispali su prilično zanimljivi. Premoć od 42.86% dobila je opcija “Super su mi zapažanja i iskustvo autora”. Nadalje, 28.57% pripalo je odgovoru “Uglavnom me zanima zapadna astrologija”, a 14.29% odabralo je odgovor “Ostalo” gdje su naznačena tri dodatna pojma. Riječ je o pojmovima “Zanimljiva mi je i sinastrija”, “Interesuje me karmička astrologija” i “Način korišćenja ptolomejeve tabele u natalnoj astrologiji”. Nešto manje bodova, što je razumljivo, pripalo je odgovorima “Želim više saznati o indijskoj astrologiji” (9.52%) i “Astrokratografija je prava stvar” (4.76%).

    Sviđa mi se

Komentiraj

