Astrologija i ja ili kako je sve počelo

Astrologija ima počasno mjesto u mom životu. Pomalo je neobično nečem tako “opskurnom” posvetiti toliko puno, ali odgovor je sasvim jednostavan. Da bi u nečem napredovao, potrebna je strast, a ispalo je da tu strast osjećam upravo prema astrologiji.

Netko bi mogao reći – astrolog se rađa – pa se pod tim nebeskim uplivom rodih i ja, ali to zvuči pretjerano. No, moram priznati da mi je u ranoj mladosti omiljena literatura bila mitologija raznih naroda, kao i knjige koje na ovaj ili onaj način govore o zvijezdama. Spojimo li to dvoje, eto ti i astrologije.

Prvi susret s temom dogodio se posredstvom magazina “Vikend”. Tamo je Zrinka Belotti pisala o astrološkim znakovima i astrologiji uopće. Za mene je ona bila kao domaća Linda Goodman. Inače, ako se ne varam, Zrinka je astrologiju izučavala u Americi. Nije ni važno, važno je da je pobudila prvu iskru, usadila sjeme za buduće drvo.

Konkretno, na astrologiju su me potakli poznanici. Odlučili su tumačiti moj horoskop iako to nisam želio. Kako je tumačenje bilo grozno, pretjerano i sputavajuće, toliko sam bio revoltiran da sam odlučio stvar preuzeti u svoje ruke.

Literature baš i nije bilo pa sam morao čekati pravi trenutak. On se napokon dogodio ljeti 1987. godine, kada sam na polici u jednom stanu ugledao Duporove knjige (Ne vjerujte, provjerite / Zvijezde, ljubav, seks / Astromedicina). Kada sam počeo čitati, bio sam kuhan, pečen i to je bila gotova stvar.

Doduše, svojedobno sam imao priliku upoznati vidovnjakinju koja mi je iz čista mira rekla da sam sličan njoj. Bilo je to četiri godine prije nego sam se astrologijom počeo ozbiljnije baviti.

Kao što se vidi, pokazatelja je bilo. Nazivali mi to predodređenošću ili drugačije, činjenica je da se astrologijom bavim već 26 godina, a to je dosta vremena.

Što sam naučio o astrologiji, čitate na ovim stranicama. U pokušaju da podvučem neku crtu, najbolje ću to izraziti sljedećim riječima:

Astrologija je moja strast, uzvraćena ljubav, vjerna pratilja kroz život. Oduvijek je smatram družicom, mudrom suputnicom, ali ponajviše prizmom koja mi pomaže otkriti skriveni smisao u događajima koji me okružuju.

Za komentare svratite na Facebook!

Oglasi