Sistemski pristup astrologiji

Dugo sam vremena kružio kao mačka oko vrele kaše. I gledao zapadnjačku kartu na koju sam se godinama navikavao pa onda malo istočnjačku. Zatim opet ovdje pa malo tamo i tako unedogled.

I mogu se bunit koliko hoću kako se nalazim s jednom nogom u svakom svijetu, ali zašto ne, na kraju krajeva. Zašto bih morao biti striktno određen, ako imam rezultate s kojima sam zadovoljan.

Kako bilo, vrijeme je zrelo da napravim dodatni korak u približavanju istoka i zapada, stoga sam odlučio više uopće ne gledati zapadnjačku astro kartu. Dakle, dosta je bilo tropskih horoskopa, odsad će svi bit sideralni. I nema više placidus, regiomontanus, koch podjela kuća. Sada će postojati samo whole sign, odnosno jedna kuća – jedan znak.

Što sam zadržao? Iako se snalazim u razmatranju istočne dijamantske karte, odlučio sam zadržati kružnu zapadnjačku, kao i prikaz transpersonalnih planeta, Urana, Neptuna i Plutona. Nadalje, iako mi je jasan način na koji se aspekti razmatraju po istočnom modelu, zadržao sam i prikaz zapadnjačkih aspekata, što mi omogućuje istovremen uvid u oba mehanizma.

Moram priznati da me to dijelom približava Systems Approach astrologiji (V.K. Choudhry). Adrian Predrag Kezele u svojoj knjizi Indijska astrologija (1998.) kaže:

Sistemski pristup u posljednje vrijeme postaje sve popularniji zbog svoje jednostavnosti, preglednosti i djelotvornosti.

Ono što je meni zanimljivo kod Systems Approacha jest to što je kompletan materijal za učenje ponuđen besplatno, na engleskom naravno i naći ćete ga na ovom linku!

Beogradska je "Esotheria" čak objavila knjigu Gadadara Das – Vedska astrologija u 7 dana na tu temu.

Odmah da vam kažem, bez obzira na naslov knjige prepun obećanja, sedam dana je ipak premalo da ovo svladate, osobito ako ste navikli na zapadnu astrologiju 😎

Za komentare svratite na Facebook!

Oglasi